فرمانده فراجا با اشاره به موضوع کشف حجاب گفت: موضوع فقط کشف حجاب نیست، دشمنان برای حرکت به سمت برهنگی و عریانی و موضوعات دیگر برنامه دارند.

اظهارات سردار رادان درباره کشف حجاب؛ می‌خواهند از کشف حجاب به برهنگی بروند/ موضوع جورج سوروس اخلاقی مطرح است

سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمانه با خبرنگاران که صبح امروز در ستاد فراجا برگزار شد،  با اشاره به دو موضوع رسانه و خبرنگار گفت: رسانه و خبرنگار هر دو با هم ارتباط مستقیمی دارند و اگر رسانه‌ای باشد و خبرنگاری نباشد، رسانه بی‌تاثیر یا کم‌تاثیر است.

رادان با تاکید بر اینکه مجری قانون را نباید بزنیم، گفت: متاسفانه اتفاق بدی افتاده که اگر با قانون مشکلی داشته باشیم، بر مجری قانون خرده می‌گیریم و مجری را می‌زنیم، نباید این‌طور باشد و اگر با قانون مشکلی داریم خب قانون باید اصلاح شود، پلیس مجری قانون است.

رادان گفت: اگر کشف حجاب جرم است، مربوط به قانون است، اشکالی هست باید قانون تغییر کند نه اینکه مجری را مورد هجمه قرار داده و خرده بگیریم. پلیس اقتدار خود را حفظ می‌کند، انتقادات را به جان می‌خرد، اما کارش را انجام می‌دهد.

رادان با بیان اینکه موضوع فقط کشف حجاب نیست، گفت: دشمنان برنامه دارند و می‌خواهند از کشف حجاب به عریانی و برهنگی و ... بروند. ما سندی را کشف کردیم که نشان می‌دهد موضوع جورج سوروس اخلاقی مطرح است و آموزش‌هایی را در این خصوص مطرح کرده‌اند. در همین سندها گفته‌اند که هر چادر بر سر زن ایرانی یک پرچم است که ما باید این پرچم را بگیریم.

وی افزود: در فتنه ۸۸ نیز ما شاهد بودیم که جورج سوروس آموزش‌هایی برای براندازی می‌داد و این‌بار هم جورج سوروس‌هایی اخلاقی برای از بین بردن اخلاق در جامعه نقشه کشیده‌اند.

فرمانده فراجا اضافه کرد: موضوع حجاب یک موضوع صددرصد اجتماعی است، اما یک سوال، مگر موضوعات اجتماعی بایدها و نبایدهایی ندارد؟ مگر چهارشنبه آخرسال اجتماعی نیست؟ خب در موضوع حجاب هم ما نیازمند حرکت مسئولانه رسانه‌ها هستیم.

رادان گفت: اگر شهید شدم پای کفنم بنویسید این کسی است که برای حجاب دختران و مادران وطنش تلاش کرد.

فرمانده فراجا گفت: ما در ایرانی هستیم که ۱۹ هزار نفر سالانه در تصادفات جان خود را از دست می‌دهند. اگر ماشین مردم را توقیف می‌کنیم برای حفظ جان مردم است و دلیلش این است که مردم را دوست داریم.

فرمانده فراجا همچنین در مورد حوزه سرقت نیز گفت: در سال ۱۴۰۳ در حوزه سرقت تا همین حالا ۲۰ درصد وقوع کاهش پیدا کرده و ۳۰ درصد هم کشفیات ما افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.